Hoe beroof je een bank?

over: Hoe beroof je een bank?

Tijdens dit project leest de groep samen het boek “hoe beroof je een bank” . Aan het lezen worden een aantal verdiepende activiteiten gekoppeld, zoals het tot verbeelding brengen van de tekst naar een toneelstuk. Daarnaast mogen leerlingen zelf het einde van het verhaal schrijven.

Eén les, verzorgd door een leesconsulent van De Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.
De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).

hoe beroof je een bank, literatuur project groep 5 Nieuwe Nobelaer
hoe beroof je een bank, literatuur project groep 5 de Nobelaer

  • Inhoud:

    De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).

  • Vakdocent:

    Eén les, verzorgd door een leesconsulent van de Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.

Evaluatieformulier

Heeft u als leraar Hoe beroof je een bank? bijgewoond? Zou u dan het evaluatieformulier willen invullen?

Kunst robot met link naar het kunstaanbod
  • NUMMER

  • Onderwijstype

    Primair onderwijs

  • Doelgroep

    Primair Onderwijs | Groep 5

  • Periode

    Het hele schooljaar.

  • Duur

    30 minuten

  • Prijs

    € 65,--

  • Aanbieder
  • Programma

    Kunst, Literatuur Tapas

  • Discipline

    Literatuur

  • Extra informatie

    onbekend, niet ingevuld of nvt

Volgende & vorige binnen Kunst, Literatuur Tapas

Scroll naar boven
Naar de inhoud springen