Hoe beroof je een bank?
over: Hoe beroof je een bank?
Tijdens dit project leest de groep samen het boek “hoe beroof je een bank” . Aan het lezen worden een aantal verdiepende activiteiten gekoppeld, zoals het tot verbeelding brengen van de tekst naar een toneelstuk. Daarnaast mogen leerlingen zelf het einde van het verhaal schrijven.
Eén les, verzorgd door een leesconsulent van De Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.
De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).

Aanbieder:
Inhoud:
De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).
Vakdocent:
Eén les, verzorgd door een leesconsulent van de Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.
Evaluatieformulier
Heeft u als leraar Hoe beroof je een bank? bijgewoond? Zou u dan het evaluatieformulier willen invullen?
NUMMER
Onderwijstype
Primair onderwijs
Doelgroep
Primair Onderwijs | Groep 5
Periode
Het hele schooljaar.
Duur
30 minuten
Prijs
€ 65,--
Aanbieder
Contact
Programma
Kunst, Literatuur Tapas
Discipline
Literatuur
Extra informatie
onbekend, niet ingevuld of nvt