Hoe beroof je een bank? (nieuw)

Kunst Tapas, Literatuur Tapas

Hoe beroof je een bank? (nieuw)

Aangeboden door: Nieuwe Nobelaer

Tijdens dit project leest de groep samen het boek “hoe beroof je een bank” . Aan het lezen worden een aantal verdiepende activiteiten gekoppeld, zoals het tot verbeelding brengen van de tekst naar een toneelstuk. Daarnaast mogen leerlingen zelf het einde van het verhaal schrijven.

Eén les, verzorgd door een leesconsulent van Nieuwe Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.
De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).

hoe beroof je een bank, literatuur project groep 5 Nieuwe Nobelaer
hoe beroof je een bank, literatuur project groep 5 Nieuwe Nobelaer

Evaluatieformulier:

Heeft u als leraar Hoe beroof je een bank? (nieuw) bijgewoond? Zou u dan het evaluatieformulier willen invullen?

Kunst robot met link naar het kunstaanbod
  • Inhoud

    De les sluit aan bij kerndoel 54 en 55 (TULE) en stimuleert de competenties: creërend- en onderzoekend vermogen (DCL).

  • Vakdocent

    Eén les, verzorgd door een leesconsulent van Nieuwe Nobelaer, het project blijft vervolgens vier weken in de klas.

  • Beschikbaar voor

    Etten-Leur

  • Locatie

    onbekend, niet ingevuld of nvt

  • Onderwijstype

    Primair onderwijs

  • Doelgroep

    Primair Onderwijs | Groep 5

  • Periode

    Het hele schooljaar.

  • Duur

    30 minuten

  • Prijs

    € 65,--

  • Aanbieder

  • Programma

    Kunst Tapas, Literatuur Tapas

  • Discipline

    Literatuur

  • Extra informatie

    onbekend, niet ingevuld of nvt

Volgende & vorige binnen Kunst Tapas, Literatuur Tapas

Scroll naar top Skip to content